dimarts, 10 de febrer del 2015

Compromís Petrer presenta la web compromis.net/participa per a elaborar el programa electoral

- versió valencià -
El regidor de Compromís en l'Ajuntament de Petrer, David Navarro, ha presentat hui la nova pàgina web que la coalició ha posat en marxa per a elaborar el programa electoral. A través de compromis.net/participa la ciutadania pot enviar a Compromís propostes per als programes de les eleccions autonòmiques i municipals del pròxim 24 de maig.
Esta ferramenta de participació consta de quatre apartats. En el primer, qualsevol ciutadà pot enviar propostes per al programa electoral autonòmic i, a més, votar, opinar i respondre les propostes enviades per altres participants. En el segon apartat, les persones interessades poden fer aportacions als programes municipals de totes les localitats en les quals està present Compromís.
El tercer apartat consisteix en un mapa de propostes i denúncies en el qual els interessats poden denunciar qualsevol incidència o traslladar a Compromís reclamacions concretes situant-les en el mapa: una via pública en mal estat, una zona amb un enllumenat públic deficient, problemes en serveis públics, etc.
Finalment, l'últim apartat permet inscriure's en alguna de les Sectorials de Compromís i participar de forma més activa en l'elaboració del programa electoral autonòmic de la coalició. En este sentit, Navarro ha matisat que per a participar en les Sectorials no és necessari afiliar-se però sí inscriure's com a simpatitzant de Compromís. En canvi, per a enviar propostes en la resta d'apartats de compromis.net/participa no és necessari tenir cap vincle amb la coalició.
En total són 13 les Sectorials actives actualment en Compromís i comprenen les següents àrees temàtiques: Agricultura, Benestar Social, Comunicació, Cultura, Diversitat LGTB, Dones, Economia, Educació, Energia, Medi ambient, Regeneració Democràtica, Política Lingüística i Sanitat.
 
- versión castellano -
Compromís presenta la web compromis.net/participa para elaborar el programa electoral
El concejal de Compromís en el Ayuntamiento de Petrer, David Navarro, ha presentado hoy la nueva página web que la coalición ha puesto en marcha para elaborar el programa electoral. A través de compromis.net/participa la ciudadanía puede enviar a Compromís propuestas para los programas de las elecciones autonómicas y municipales del próximo 24 de mayo.
Esta herramienta de participación consta de cuatro apartados. En el primero, cualquier ciudadano puede enviar propuestas para el programa electoral autonómico y, además, votar, opinar y responder las propuestas enviadas por otros participantes. En el segundo apartado, las personas interesadas pueden hacer aportaciones a los programas municipales de todas las localidades en las que está presente Compromís.
El tercer apartado consiste en un mapa de propuestas y denuncias en el que los interesados pueden denunciar cualquier incidencia o trasladar a Compromís reclamaciones concretas situándolas en el mapa: una vía pública en mal estado, una zona con un alumbrado público deficiente, problemas en servicios públicos, etc.
Finalmente, el último apartado permite inscribirse en alguna de las Sectoriales de Compromís y participar de forma más activa en la elaboración del programa electoral autonómico de la coalición. A este respecto, Navarro ha matizado que para participar en las Sectoriales no es necesario afiliarse pero sí inscribirse como simpatizante de Compromís. En cambio, para enviar propuestas en el resto de apartados de compromis.net/participa no es necesario tener ningún vínculo con la coalición.
En total son 13 las Sectoriales activas actualmente en Compromís y abarcan las siguientes áreas temáticas: Agricultura, Bienestar Social, Comunicación, Cultura, Diversidad LGTB, Mujeres, Economía, Educación, Energía, Medio Ambiente, Regeneración Democrática, Política Lingüística y Sanidad.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada