dilluns, 16 de març del 2015

Compromís preguntarà en les Corts per la licitació de les obres de l'IES Azorín

- versió valencià -
Compromís Petrer, a través d'un comunicat, ha explicat hui que el Grup Parlamentari de Compromís en les Corts «registrarà una pregunta parlamentària perquè el Govern valencià del PP explique en quin punt es troben les tramitacions per a realitzar la construcció dels centres educatius pendents de la província d'Alacant, unes obres que el president de la Generalitat, Alberto Fabra, es va comprometre a realitzar durant l'últim debat de Política General».
Segons Compromís Petrer, «en una resposta parlamentària del mes de desembre, la mateixa Conselleria d'Educació detallava quines eren les obres compromeses pel president de la Generalitat i, en el cas d'Alacant, feia referència a diversos centres educatius en el territori valencià, entre els quals es trobava l'IES Azorín de la nostra localitat». En este sentit, cal destacar que el govern local del PP també va anunciar la licitació del projecte d'este centre amb un pressupost de més de 8 milions d'euros i un termini d'execució de 20 mesos.
No obstant això, Compromís Petrer ha explicat que «segons indiquen des del Grup Parlamentari de Compromís, la realitat és que, mesos després de l'anunci d'Alberto Fabra, estes obres continuen sense licitar-se i, a pesar que el PP valencià diu que la tramitació en alguns centres serà imminent, no hi ha cap data concreta per a la posada en marxa de les obres».
«Cal recordar que és la tercera vegada que es presenta este projecte abans d'unes eleccions municipals i estem parlant d'actuacions que estan pendents de realitzar-se des de fa anys en centres d'ensenyament que es troben en molt males condicions, tant a Petrer com en altres localitats valencianes», ha manifestat esta formació.
Per a Compromís Petrer, «és lamentable que el govern valencià del PP, que ha desatés estes necessitats educatives al llarg dels anys, anuncie una vegada més estes mesures amb un clar objectiu electoralista i amb la complicitat del nostre govern municipal. Per tant, exigirem que este projecte no quede de nou en una promesa i siga per fi una realitat».
 
- versión castellano -
Compromís preguntará en Les Corts por la licitación de las obras del IES Azorín
Compromís Petrer, a través de un comunicado, ha explicado hoy que el Grupo Parlamentario de Compromís en Les Corts «registrará una pregunta parlamentaria para que el Gobierno valenciano del PP explique en qué punto se encuentran las tramitaciones para realizar la construcción de los centros educativos pendientes de la provincia de Alicante, unas obras que el presidente de la Generalitat, Alberto Fabra, se comprometió a realizar durante el último debate de Política General».
Según Compromís Petrer, «en una respuesta parlamentaria del mes de diciembre, la misma Conselleria de Educación detallaba cuáles eran las obras comprometidas por el presidente de la Generalitat y, en el caso de Alicante, hacía referencia a varios centros educativos en el territorio valenciano, entre los que se encontraba el IES Azorín de nuestra localidad». En este sentido, cabe destacar que el gobierno local del PP también anunció la licitación del proyecto de este centro con un presupuesto de más de 8 millones de euros y un plazo de ejecución de 20 meses.
Sin embargo, Compromís Petrer ha explicado que «según indican desde el Grupo Parlamentario de Compromís, la realidad es que, meses después del anuncio de Alberto Fabra, estas obras continúan sin licitarse y, a pesar de que el PP valenciano dice que la tramitación en algunos centros será inminente, no hay ninguna fecha concreta para la puesta en marcha de las obras».
«Cabe recordar que es la tercera vez que se presenta este proyecto en vísperas de unas elecciones municipales y estamos hablando de actuaciones que están pendientes de realizarse desde hace años en centros de enseñanza que se encuentran en muy malas condiciones, tanto en Petrer como en otras localidades valencianas», ha manifestado esta formación.
Para Compromís Petrer, «es lamentable que el gobierno valenciano del PP, que ha desatendido estas necesidades educativas a lo largo de los años, anuncie una vez más estas medidas con un claro objetivo electoralista y con la complicidad de nuestro gobierno municipal. Por tanto, exigiremos que este proyecto no quede de nuevo en una promesa y sea al fin una realidad».
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada