dimarts, 13 de desembre del 2011

El BLOC-Compromís celebra la seua tercera Assemblea Ciutadana per a debatre sobre els pressupostos municipals de 2012


- versió valencià -
Després de l'anunci del PSOE-Petrer el passat 30 de novembre del seu abandó de la Comissió del Pla d'Austeritat Municipal per "falta de transparència" i per les "ja decidides retallades" preses pels populars en el consistori, el BLOC-Compromís per Petrer ha mostrat la seua intenció de continuar en este grup creat per l'Ajuntament per a treballar en un pla d'austeritat municipal.
La decisió del BLOC de continuar en esta comissió té la seua base en “la responsabilitat política”. David Navarro, regidor del grup, considera que es més responsable treballar des de dins per tal de contribuir amb el futur econòmic del poble de Petrer: “Nosaltres hem decidit continuar fins el final per a intentar millorar el projecte de l'Ajuntament i salvaguardar el gasto social”. Navarro, a més, deixa patent que la seua permanència en la comissió "no es una crítica al PSOE", ja que, segons les seues paraules, "respectem la seua decisió al 100% i podem aplegar a entendre-la, però al igual que EU, hem decidit seguir en ella”.
L'edil del BLOC-Compromís ha apuntat que la seua permanència en esta comissió no significa que vagen a votar a favor de les propostes que presente el PP. Al respecte, Navarro ha anunciat la celebració de la Tercera Assemblea Ciutadana el pròxim dijous, en la qual es traslladarà a les ciutadanes i ciutadans el projecte de pressupost per a 2012 del PP, així com les condicions i propostes de modificació que aporte el BLOC. La intenció del partit és, per tant, recollir les opinions dels petrerins al respecte d'estos pressupostos abans de posicionar-se a favor o en contra en el pròxim Ple Ordinari del 22 de desembre. La reunió tindrà lloc en la seu de la Unió de Festejos el 15 de desembre a les 20:30 hores i a ella estan convidats no solament simpatitzants i militants del BLOC, sinó també la resta de la ciutadania que vulga conéixer el projecte econòmic per a 2012. Navarro ha aclarit a més que esta reunió es realitza una vegada han finalitzat els treballs de la Comissió.
D'una altra banda, Navarro ha assenyalat que el Grup Parlamentari Compromís presentarà en les Corts Valencianes una proposta encaminada a què l'Agència Valenciana de Turisme destine 50.000 Euros del seu pressupost a la promoció de les festes de Moros i Cristians de Petrer. Esta proposició se suma a les tres esmenes anunciades pel BLOC-Compromís al projecte dels pressupostos de la Generalitat Valenciana, que incloïen la destinació de fons per a realitzar la reforma de l'Institut de Educació Secundaria Azorín, l'ampliació del Centre de Salut II, així com la del col·legi Virrei Poveda.

- versión castellano -
El BLOC-Compromís celebra su tercera asamblea ciudadana para debatir sobre los presupuestos municipales de 2012
Tras el anuncio del PSOE-Petrer el pasado 30 de noviembre de su abandono de la Comisión del Plan de Austeridad Municipal por "falta de transparencia" y por los "ya decididos recortes" emprendidos por los populares en el consistorio, el BLOC-Compromís per Petrer ha mostrado su intención de permanecer en este grupo creado por el ayuntamiento para trabajar en un plan de austeridad municipal.
La decisión del BLOC de continuar en esta comisión tiene su base en “la responsabilidad política”. David Navarro, concejal del grupo, considera que es más responsable trabajar desde dentro con el fin de contribuir con el futuro económico del pueblo de Petrer: “Nosotros hemos decidido continuar hasta el final para intentar mejorar el proyecto del Ayuntamiento y salvaguardar el gasto social”. Navarro, además, deja patente que su permanencia en la comisión "no es una crítica al PSOE", ya que, según sus palabras, "respetamos su decisión al 100% y la podemos llegar a entender, pero al igual que EU, hemos decidido seguir en ella”.
El edil del BLOC-Compromís ha apuntado que su permanencia en esta comisión no significa que vayan a votar a favor de las propuestas que presente el PP. Al respecto, Navarro ha anunciado la celebración de la Tercera Asamblea Ciudadana el próximo jueves, en la que se trasladará a las ciudadanas y ciudadanos el proyecto de presupuesto para 2012 del PP, así como las condiciones y propuestas de modificación a los mismos que aporte el BLOC. La intención del partido es, por tanto, recoger las opiniones de los petrerenses al respecto de estos presupuestos antes de posicionarse a favor o en contra de los mismos en el próximo Pleno Ordinario del 22 de diciembre. La reunión tendrá lugar en la sede de la Unió de Festejos el 15 de diciembre a las 20:30 horas y a ella están invitados no sólo simpatizantes y militantes del BLOC, sino también el resto de la ciudadanía que quiera conocer el proyecto económico para 2012. Navarro ha aclarado además que esta reunión se realiza una vez han finalizado los trabajos de la Comisión.
Por otra parte, Navarro ha señalado que el Grupo Parlamentario Compromís presentará en las Cortes Valencianas una propuesta encaminada a que la Agencia Valenciana de Turismo destine 50.000 Euros de su presupuesto a la promoción de las fiestas de Moros y Cristianos de Petrer. Esta proposición se suma a las tres enmiendas anunciadas por el BLOC-Compromís al proyecto de los presupuestos de la Generalitat Valenciana, que incluían la destinación de fondos para acometer la reforma del Instituto de Educación Secundaria Azorín, la ampliación del Centro de Salud II así como la del colegio Virrey Poveda.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada